dinsdag 31 mei 2016

Happy list #4

I'm in charge of how i feel and today i'm choosing happiness. In de praktijk was het wel een beetje anders. Vandaag eventjes geen gezeur over het dak (welk dak??) maar enkel dingen waar ik blij van werd. Lees je even mee.

Waar werd ik nu zoal blij van?

Een prachtige lente aka zomerdag. Het kwik steeg voor het eerst tot een comfortabele 25 graden. Van mij mag het heel de zomer zo'n weer zijn. No problemo!!
De eerste klaproos in de tuin. Toch wel één van mijn favoriete bloempjes.
Stempels, en vooral dan de leuke stempelsetjes van de Action met de cactusjes enzo. Bij mij in de buurt waren ze al snel uitverkocht zodat ik ten einde raad een zoekactie startte op Instagram. Wie niet vraagt niet wint toch. Met positief resultaat zoals je hieronder kan zien.
De eerste (Belgische!) aardbeitjes.
Op een druilerige dag een spontane wafelenbak houden.
Club Brugge dat na 11 jaar nog eens kampioen werd. Klein detail, de laatste kampioenenviering heb ik van de eerste rij meegemaakt want ik was toen nog een trouwe supporter. Ik ging zelfs af en toe naar de trainingen kijken. Nu volg ik het voetbal niet meer zo maar toch slaat mijn hart nog altijd voor blauw zwart.
Een ontzettend leuke winactie winnen met allemaal papieren goodies. Superblij mee!
Mijn pakje voor #echtepostiscool voorbereiden. Ondanks dat het in het begin voor geen meter liep ben ik er nu heeeeeeel tevreden mee. Ik vond het trouwens ontzettend leuk om weer creatief aan de slag te gaan.
Mijn Instagram vrije weekje. Het voelde zo bevrijdend om even niks te delen met de wereld. I hate to say it... maar het is voor herhaling vatbaar. Gewoon genieten van de dingen zonder dat je die druk hebt dat je alles op foto moet vastleggen. Heer-lijk!
Een boek 'uit' lezen. Door een slechte concentratie lukt een boek lezen me bijna niet meer. Aan het eind van de eerste pagina vraag ik me af: wat heb ik nu gelezen? Not good... Nu lukte het me wel nog eens met 'Het meisje op de trein'. Het boek las dan ook als een trein (no kidding) en las ik in welgeteld 2 dagen uit. Say what!
Leuke kaartjes die ik in de brievenbus mocht ontvangen.
Ik probeerde deze kant-en-klare pizza deegbol met natuurdesem. Gewoon 30 min. laten rijzen, het deeg bewerken (enkel met je handen!), beleggen naar wens en 20 min. bakken in de oven. Vooral de heerlijk knapperige korst kon me wel bekoren.
Mijn eerste blogpost na een toch wel iets langere afwezigheid.

Nu ben ik benieuwd, wat maakte jou zoal gelukkig de laatste tijd? En wat evt. niet?

Sandra x


4 opmerkingen:

  1. 'De druk om alles op foto te moeten vastleggen' ken ik. Eigenlijk vergeet je dan gewoon te genieten en dat is zo jammer. Moet ook eens zo'n vrije dagen houden :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker doen! Ik ondervond echt een bepaalde rust die ik anders mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, ik moet lachen om die "en wat evt niet". Laat ik er maar niet over uitweiden! Die wafel ziet er wel heel lekker uit zeg. Dat is echt iets uit België of niet? Wij kennen dat hier niet zo. Het is nog geen tien uur in de ochtend en ik heb zin in pizza. Je wordt bedankt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klaprozen maken inderdaad vrolijk! Bij mij aan de overkant staat een veldje helemaal vol ermee! Ben blij dat ze (nog) niet geplukt zijn zodat ik er elke dag van kan genieten :) X

    BeantwoordenVerwijderen