zaterdag 16 april 2016

Blogswap #3

Het mag geen geheim zijn: ik ben gek op swappen dus toen er op Facebook een een oproep verscheen voor een nieuwe swap besloot ik om nog eens mee te doen. Het thema lente sprak me enorm aan.  In totaal deden er 14 bloggers mee dus het was extra spannend van wie je een pakketje ging ontvangen. Zelf  ontving ik een pakketje van Isabelle. Check zeker ook even haar blog Byisabelle.
Nu had ik me aan alles verwacht behalve dit. Zo zoooo mooi! Eigenlijk is het een gewone kartonnen doos (wat me dus pas veel later opviel) but who cares... met dat prachtige sjaaltje er rond geknoopt. Geen wonder dat ik reuze benieuwd was naar de rest. Kijk je even mee.
Op zondag 10 april mocht ik dan ein-de-lijk mijn pakje openmaken. Bovenaan zat een leuk kaartje met daaronder een boel piepschuimpjes wat doet vermoeden dat er ook iets breekbaars in de doos zit, wat dus ook zo was.

Wat zat er nu allemaal in?
- een paar leuke kaartjes van Hema (kaartjes en tropische printjes stonden op mijn wishlist)
- 2 maal raden wat er nog op mijn wishlist stond... Thee natuurlijk.  Ik ontdekte de Earl Grey tea met lavendel van Hema in zo'n überschattig blikje. De thee zelf viel heel goed in de smaak en heeft een subtiele lavendelsmaak.
- een geurkaarsje Pink Grapefruit (hu stond ik al dikwijls in de Primark te snuffelen aan al die kaarsjes maar ik kwam er nooit uit. Toegegeven, een beetje the story of my life).
- een Cherry blossom zeepje van Horizon Soaps met een zachte bloemengeur. Me likey!  Het heeft veel weg van zo'n fancy taartje.  Eventjes googelen zegt mij dat het blijkbaar een erg milde zeep is met verzorgende ingrediënten zoals sheaboter, avocado- en zoete amandelolie.  Bovendien is het natuurlijk. Heel benieuwd naar.
- een pakje gestreepte servetjes. Instant vrolijkheid!
- een gele ombre handdoek met Hello Sunshine op. Nog meer vrolijkheid.
- een lichtblauwe 'Chicago blue' mok van Hema.  Lijkt me heerlijk om 's morgens koffie uit te drinken want ik heb enkel theetassen in huis. Rara, hoe zou dat nu komen :D
- en tot slot een paar zoetigheden die ondertussen al lang in mijn mond verdwenen zijn.
Lieve Isabelle, heel erg bedankt voor zoveel liefde in een doosje! Wie mij kent weet dat ik ontzettend vrolijk word van al die pastellige kleurtjes. Meer dan blij!!!!

Benieuwd wat ik naar mijn swapmaatje (Margot) stuurde.  Klik dan even hier want zelf vergat ik er een foto van te nemen. De andere deelnemers waren EvaEsmeraldaFlorenceJulieKellyLotteMelissa, Michelle, Nicky en Sarah.

Heb je zelf ook interesse gekregen om eens aan een swap mee te doen?  Neem dan zeker hier eens een kijkje.

Sandra x

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje kreeg je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die strik! :D heel fijne dingen heb je gekregen, ben benieuwd naar dat zeepje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi die strik! Zou graag ook eens meedoen :)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zo die doos met een strik! Kan me voorstellen dat je niet kon wachten om het uit te pakken, leuke cadeautjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk pakket. Oooh ik krijg ook weer zin in swappen. Alleen die voor pret is al zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen