dinsdag 24 november 2015

Kerstkaartenswap

4 weeks 'till Christmas en langzaam maar zeker begin ik nu toch wel te stressen.  Niet dat dat nodig is want de meeste cadeautjes heb ik al.  Enkel met de kerstkaartjes ben ik nog volop bezig.  In dat verband heb ik een leuke actie.  Benieuwd?  Lees dan snel verder.

De decembermaand is in aantocht, overal duikt er weer kerstversiering op in de straten.  Dat kan maar één ding betekenen.  Christmas is coming, een periode van warmte en gezelligheid, van vrede op aarde, al is dat laatste wel heel ver te zoeken.

Normaal is het een periode waar ik enorm naar uitkijk maar dit jaar is alles anders.  Na welgeteld 8 weken is operatie houtworm nog altijd in volle gang en staat het zo goed als vast dat hier dit jaar geen kerstfeest doorgaat.  Waar ook?  De woonkamer is een tijdelijke slaapkamer en staat volgestouwd met meubels en de hele bovenverdieping is een 'war-zone'.  Grrr, volgens mij heb ik aan deze kwestie mijn eerste grijze haren over gehouden.  Het ergste van al is dat het einde nog altijd niet in zicht is.

It's the most wonderful time of the year.  Nou ja, de kerstsfeer is hier nog ver te zoeken maar toch ben ik begonnen met mijn kerstkaartjes.  Zelfgemaakt natuurlijk, or what did you expect?  Het is ieder jaar een heel werk maar het is iets dat ik met veel plezier doe.

So i was thinking, wat vind je van een kerstkaartenswap.  De bedoeling is om adressen uit te wisselen en elkaar een kaartje te sturen.  Dat mag om het even welk kaartje zijn, een zelfgemaakt, een gekocht, een gekleurd, whatever.

Mocht je het ook leuk vinden stuur me dan een mailtje met je adres naar: Sandra_jacobs@hotmail.com en je ontvangt met Kerstmis een zelfgemaakt kaartje in je bus.  Deze swap is zowel voor mijn Belgische als Nederlandse lezers.


Sandra x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten