vrijdag 26 juni 2015

Miss Paperfection bestaat 1 jaar + winactie (afgesloten)

Hiep hiep hoera, vandaag bestaat mijn blog 1 jaar!  Exact 1 jaar geleden kwam mijn eerste artikel online en dat moet gevierd worden but first it's confession time.  Lees snel verder.
Ik ben er vrij zeker van dat je gemerkt hebt dat het de laatste tijd niet op rolletjes liep wat nog zacht is uitgedrukt.  Het liep voor geen meter.  Blogposts kwamen te laat of zelfs helemaal niet en ik drukte soms met een bang hartje op publiceren.

Wat was nou de reden?  Het is niet makkelijk toegeven maar ik heb last van een dipje.  De inspiratie is er wel maar ik kan op dit moment uren naar mijn scherm zitten staren zonder dat er een woord of laat staan een fatsoenlijke zin uitkomt.

Het goede nieuws is dat het de laatste weken terug langzaam de goede richting opgaat, desalniettemin heb ik beslist om gedurende de maand juli weer gas terug te nemen en tijdelijk 1x/week te posten (op vrijdag).

Zo kan ik even op adem komen en terug een kleine blogreserve opbouwen want de voorbije maanden waren heftig en verbonden met veel twijfels.  Wil ik nog wel verder gaan met bloggen of kan ik niet beter gewoon stoppen?  Maar al snel kwam er een klaar en duidelijk antwoord.  NEE, ik wil niet stoppen.

Waarom?  Omdat bloggen voor mij een soort therapie is.  De laatste jaren zie ik het leven niet bepaald door een roze bril.  Ik had angstaanvallen en kwam nog nauwelijks buiten.  Ik heb zeker nog een lange weg af te leggen maar voor het eerst in lange tijd zie ik weer een licht aan het einde van de tunnel.  Door het bloggen leerde ik mijzelf ook beter kennen.  Redenen genoeg om te blijven bloggen.

Als kers op de taart krijg ik zelfs zin om nieuwe mensen te ontmoeten.  In juli ga ik trouwens naar een eerste blogmeeting.  Superspannend maar ik kijk er al enorm naar uit.  Wie had dat ooit gedacht?  Wish me luck!

Toekomst
I'm a creative blogger!  De kogel is door de kerk.  Wees gerust, je zal hier nog artikels over beauty vinden maar veel minder - of minstens met een creatieve slag - want mijn hart ligt ergens anders en om eerlijk te zijn heb ik dat altijd geweten want anders had ik de naam Miss Paperfection niet gekozen.  Op dit moment ben ik volop mijn zomeratelier aan het uitmesten en daarna ga ik weer volop creatief aan de slag met verf en papier.  I'll keep you posted.

Verder staan er nog een paar veranderingen op til wat betreft de lay-out van mijn blog.  Ik schakelde een hulplijn in  o.a. van de lieve Fleur van La Bella Fleur die bereid is om voor mij een logo te creëren. 

Ondertussen heb ik 60 volgers behaald op Bloglovin.  Dat lijkt niet veel maar voor mij is het meer dan ik ooit verwacht had.  Ik heb niet de meeste volgers of de beste artikelen maar stiekem ben ik toch best trots op wat ik bereikt heb.

Winactie
Natuurlijk heb ik een leuke winactie in petto voor jullie.  Ik hoop dat dit jouw cup of tea is because it sure is mine.  Ik ging shoppen bij DM en nam mee...
- Teekanne Blueberry Muffin
- Essence Brit-tea oogschaduwpallette, lipgloss, oogschaduwborstel en nagelvijl Limited Edition
- Balea Lippenpflege Swirled Kisses (Erdbeer-Banane)
- Balea Sail away Pflegecreme mit Himbeer Duft
- Tetesept Breeze of Summer Badesalz Limited Edition
- Balea Paradise Island Maske Limited Edition
- Rival de Loop Detox Maske

Wat moet je doen om dit pakket te winnen?
- Volg Miss Paperfection op Bloglovin en like het bericht
- Volg Miss Paperfection op Instagram (+1 extra kans)

Zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres achterlaat.  De winactie zal lopen t/m vrijdag 24/07/2015 en is toegankelijk voor zowel Belgische als Nederlandse deelnemers.  De winnaar krijgt bericht van mij per mail.

Veel succes!  Het liefst zou ik jullie allemaal laten winnen maar nou ja, dat laat mijn budget niet toe.  Last but not least wil ik me bij jullie, mijn bezoekers, bedanken.  Het zijn jullie die me de kracht gaven om door te zetten.   You are the best!

SANDRA X

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Ik ben blij te lezen dat je niet gaat stoppen met bloggen. Ik ken het gevoel namelijk dat bloggen therapeutisch werkt. Dat is echt zo, dus lekker door blijven schrijven. Ik doe niet mee met je winactie, want ik ben nog steeds aan het genieten van het pakketje wat ik van jou heb mogen ontvangen. Vooral de kokos eau de toilette van The Body Shop! Zeker met dat warme weer is het pure verwennerij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Niet stoppen hoor! Ik vind je Blogjes herkenbaar en prettig om te lezen of je er nou iedere dag een nieuwe plaatst, iedere week of een keer in de maand...Gaat erom wat voor je het fijnste werkt. Heerlijk van je af blijven schrijven! Daarnaast vind ik je foto's ook erg mooi altijd. Ga zo door en hoop dat je lekker creatief blijft. Ik waag graag een gokje voor de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, wat leuk. Gefeliciteerd met je blog! Hopelijk komen er nog veeeele jaren bij en ga je er ook nog heel veel plezier aan beleven. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd zeg! Ik wens de winnaar veel plezier met haar pakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via de blog van Marion kwam ik bij je uit. Gelijk probeerde ik je te volgen maar op een of andere manier deed mijn bloglovin raar. Je schrijft leuke stukken dus ga nog even verder proberen.. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Het is inderdaad lekker therapeutisch dus blijf lekker creatief bezig daar hou ik van :-) Als het me uiteindelijk gelukt is doe ik graag mee met de winactie :-) Ik heb je dan gevolgd onder iets van My little happiness of afgeleide daarvan :-) Liefs Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee aan deze winactie en gefeliciteerd met je blog die jarig is. tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen