vrijdag 17 april 2015

My coconut dream + winactie (afgesloten)

Doet kokos jou ook direct wegdromen naar hagelwitte tropische stranden, wuivende palmbomen en een cocktail in de hand.  Niet verwonderlijk want het is een tropische vrucht die enkel in de tropen voorkomt.
Wist je dat kokos ook veel positieve eigenschappen heeft.  Zo heeft het een antibacteriële werking, is goed voor hart- en bloedvaten, bevordert de spijsvertering en geneest allerlei huidziekten.  Good to know right.

Daarom dat mijn kast waarschijnlijk uitpuilt van producten met kokosnoot.  Kokosmelk staat hier meestal standaard in de kast.  Deze gebruik ik vaak voor havermout of smoothies.

Kokoswater.  You hate it or you love it.  De pure smaak vind ik nog altijd een gewenning, maar die met een smaakje vind ik wel lekker.  Bij Carrefour ontdekte ik kokoswater met groene thee en witte perzik van Dr. Antonio Martins.
Wist je trouwens dat ze bij Huiszwaluw ook thee verkochten?  Ik dus niet.  It's always time for a cup of tea dus deze groene thee met kokosnoot en passievrucht nam ik mee naar huis.  Fris en fruitig.  Just the way i like it.
Natuurlijk mag chocolade hier niet ontbreken.  Deze (biologische) rijstwafels met melkchocolade en kokos zijn het ideale gezonde tussendoortje dat je gewoon elk uur van de dag kan eten.  Deze zijn te verkrijgen bij Lidl.
Een absolute aanrader is de bio mango-kokosreep die je kan vinden bij Oxfam.  Het is een krokante reep van melkchocolade met een vulling van mango en kokos.  Een lekkernij.  De rest kocht ik bij Origino in Gent.

Natuurlijk bestaan er ook ontzettend veel beautyproducten die kokos bevatten.

The Body Shop heeft ook een uitgebreide kokoslijn.  Als je geen genoeg kan krijgen van de geur van kokos dan is deze lijn ongetwijfeld iets voor jou.  De body scrub is een milde en vochtregulerende scrub die pure, biologisch geperste kokosnoot olie  bevat en dode huidcellen helpt te verwijderen en hij laat je achter met een zachte en voelbaar gladdere huid.  Het eau de toilette is heel delicaat met een vleugje kokosnoot.  Ideaal voor de zomer.
Soms moet een mens gewoon zijn neus volgen en deze leidde me bij Lush recht naar Trichomania, een shampoo bar met een hemelse kokosgeur.  Wat een openbaring!  Je haar ruikt hemels en de geur blijft ook vrij lang hangen, wat in dit geval zeker geen nadeel is.

Hou jij ook van kokosnoot dan is dit jouw lucky day want jij maakt kans op een leuk pakketje van The Body Shop met een Coconut Bodyscrub (50ml), Coconut Eau de Toilette (30ml), Vitamin E Dagcrème, Vitamin E Nachtcrème en een Super Volume Mascara.
Wat moet je doen om dit pakketje te winnen ?
- Volg Miss Paperfection op Bloglovin en like het bericht
- Volg Miss Paperfection op Instagram (+1 extra kans)

Zorg ervoor dat je een geldig e-mailadres achterlaat.  De winactie loopt t/m vrijdag 1 mei 2015 en is toegankelijk voor zowel Belgische als Nederlandse deelnemers.  De winnaar krijgt bericht van mij per mail.  Veel succes!

Sandra x

15 opmerkingen:

  1. Oeh wat tof! Ik hou van kokos. Heb laatst nog verse kokosnoot gekocht, hmm :) Ik doe graag mee en volg je overal al. En nu: fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (Dubbel) Andere reactie was vanuit mijn Google account ;)
    Ik doe heel graag mee want ik ben dol op kokos! Laatst nog verse gehaald, hmm. Ik volg je overal al, dus fingers crossed.
    info@simplynspecial.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die chocokokokrijstwafels zijn zo lekker! Goede reminder, moet ik ook weer eens gaan halen! Wat een heerlijk pakket, meid. Ik doe graag mee. Ik volgde je al op bloglovin en instagram en zal dit bericht direct liken. Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, awesome artikel. Die wafels zien er echt lekker uit, moet ik eens gaan halen! Ik doe graag mee, ik volgde je al op bloglovin en heb je bericht gesaved!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op kokos. De laatste tijd kook ik zelf met kokosvet... Daarom doe ik met heel veel plezier mee met je winactie. Ik heb het bericht geliked en de rest had ik vroeger al eens gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post! Ik vind koko's echt suuuper lekker. Moet altijd aan dat kokosbrood denken van vroeger wat je op een boterham deed. Nom!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jummie, ik vind kokos echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee met je winactie! Kokos doet me gelijk denken aan de zomer mmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, fingers crossed voor zo'n zomers pakketje! Ik hoop dat ik het juist heb gedaan, want heb niet erg veel ervaring met bolglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof pakket dus ik doe zekerrrr mee :) Ik vind kokos echt heerlijk dus dit is perfect haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooooow 😍😍😍 fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee met deze leuke winactie.
    Tamara-dutoit@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk artikel om te lezen, ik heb er veel van opgestoken. Fijn dat ik je ereminder nog even las, anders had ik deze actie gemist....Wat een geweldige actie, ik doe erg graag mee....
    fingers crossed..
    xx
    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe wedstrijd! Helaas enkele uurtjes te laat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk kokosgeur nu we weer de zomer naderen.
    Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen