vrijdag 8 augustus 2014

Liebster Award

Een paar dagen geleden werd ik door Eva van Realitijd genomineerd voor de Liebster Award.  Ik kan het nog altijd niet geloven.  Me ?


Eerst en vooral wil ik Eva van Realitijd dan ook hartelijk bedanken om mij te nomineren voor deze award.  Dit had ik gewoon niet verwacht, zeker niet na minder dan 2 maanden bloggen.
Ga zeker ook een kijkje nemen op http://realitijd.be.

De vele reacties die ik gekregen heb versterken enkel mijn gevoel dat het de juiste beslissing was om een blog te beginnen alhoewel ik rekening hield met het worst case scenario dat niemand mijn blog ging lezen, wat dus gelukkig niet het geval is.  That makes me a happy girl J

Ik had al van de Liebster Award gehoord maar wist er ook nog niet zoveel van af.  Het is een award om bloggers met minder dan 200 lezers in de spotlight te zetten en om nieuwe blogs te leren kennen.

Er zijn ook een paar regels aan verbonden:
- De persoon die jou genomineerd heeft, link je terug in je bericht.
- Onderstaande 11 vragen moet je beantwoorden in je bericht.
- Na het beantwoorden van de vragen moet je 11 bloggers nomineren die onder 200 volgers hebben
  en deze 11 zelfbedachte vragen geven.
- De persoon die jou heeft genomineerd, mag je niet nomineren.
- De mensen die je hebt genomineerd, moet je dit laten weten door hen een link naar jou post te
  geven.

Mijn vragen en antwoorden

1. Welk verzorgingsproduct koop jij telkens opnieuw ?
Handcrème.  Vooral in de winter zien mijn handen af door de koude temperaturen en het veelvuldige handen wassen.  Mijn favorieten zijn de mini-tubes van L'Occitane.  Ideaal om in je handtas mee te nemen.
2. Voor de rest van je leven geen dagcrème meer, of voor de rest van je leven geen foundation meer ?
Dan geen foundation meer.  Ik kan gerust een dagje zonder make-up, maar niet zonder dagcrème.

3. Wat is de beste aankoop dat je ooit kocht op aanraden van een blog ?
Angels on Bare Skin van Lush op aanraden van Realitijd.
4. Wat zou je graag willen verbeteren aan je blog ?
Ik ben niet helemaal tevreden met de lay-out door de beperkte mogelijkheden van Blogger maar ik probeer er het beste van te maken.  Van zodra ik wat meer blogroutine heb, ben ik van plan 2 posts per week te doen.

5. Wat is jouw favoriete YouTube-kanaal ?
Dat zou ik niet kunnen zeggen want zit bijna (of nooit) op YouTube, maar tips zijn altijd welkom.

6. Welke make-up producten zitten er allemaal in jouw dagelijkse routine ?
Een cleanser, toner, dagcrème zeker dagelijks.  Lotion en BB cream als ik wat meer tijd heb.  Op dit moment gebruik ik veel producten van Clinique maar ben van plan veel producten te vervangen door Lush.  En een nachtcrème.

7. Hecht jij veel belang aan diervriendelijke producten ?  Let je er echt op ?
Ik let er niet echt op, maar sinds ik Realitijd volg ben ik me er veel bewuster van geworden en ben ik wel van plan om er meer op te gaan letten.  Eigenlijk zou het gewoon verboden moeten worden om producten te testen op dieren. 

8. Wat is jouw grootste fashion blunder ?
You never going to believe this maar sandalen dragen in de winter.  Ik had me juist laten opereren aan mijn ingegroeide nagels en kon absoluut geen schoenen dragen.  You can imagine dat ik toen niet echt graag buiten kwam.  Ik schaamde mij dood L

9. Voor de rest van je leven op hakken, of voor de rest van je leven op sneakers ?
Daar moet ik niet over twijfelen.  Sneakers it is.  Heb 2 jaar lang gesukkeld met ingegroeide nagels waardoor ik niet uit de voeten kon.  Dus voor mij geen hakken meer en (stiekem) vind ik dat niet eens zo erg.  Leve comfy schoenen.

10. Wat onderscheidt jouw blog van alle andere ?
Ik ben geen 100% pur sang beautyblog, maar probeer ook mijn creatieve kant te integreren en zo een originele invalshoek te geven.

11. Waar zie je jezelf over 5 jaar staan met je carrière ?  (al dan niet met bloggen)
Hoop binnen 5 jaar in ieder geval nog even veel plezier te hebben met bloggen als nu.  Voor de rest zie ik wel wat de toekomst brengt.  Ik ben niet iemand die ver vooruit kijk.  Living life one day at a time.

Oke, en nu mag ik op mijn beurt 11 andere bloggers nomineren voor de Liebster Award.  Het zal je misschien opvallen dat ik allemaal Belgische bloggers gekozen heb, wat zeker niet makkelijk was, maar het is me bij deze toch gelukt.  Congrats to all of you ladies !!

Mijn genomineerden

1. Eveline van http://liefseveline.wordpress.com
2. Griet van http://abeautytorock.blogspot.be
3. Elodie van http://www.cestquilafille.be
4. Eline van http://neverkissacactus.blogspot.be
5. Birte van http://chitchatontherocks.com
6. Selma van http://www.puurblog.com
7. Inez van http://afloralsunset.blogspot.be
8. Lise van http://nogeenboek.wordpress.com
9. Kirsten van http://dreamsandopinions.wordpress.com
10. Chris van http://dramaqueen922.blogspot.be
11.Veronique van http://verodoesthis.blogspot.com


Mijn vragen

1. Wat is het mooiste compliment dat je al gekregen hebt ?
2. Waarom ben je beginnen te bloggen ?  En wat vindt je het leukst aan bloggen ?
3. Welke zijn je favoriete beauty-producten ?
4. Als je 1 ding aan jezelf zou mogen veranderen, wat zou dat dan zijn ?
5. Wie is je grote (fashion)voorbeeld ?  Naar wie kijk je op ?
6. Wat is je favoriete quote ?
7. Wat moet er altijd in jouw handtas zitten ?
8. Wat was jouw laatste miskoop ?
9. Wat is jouw lievelingsdrankje ?
10. Wat wil je nog graag leren (taal, hobby, ...) ?
11. Hoe ziet jouw ideale zondag eruit ?

Bedankt voor het lezen en ben benieuwd naar jullie antwoorden.  Hoop dat jullie evenveel plezier gaan hebben met deze award als ik.

Sandra x






12 opmerkingen:

  1. Ooh Sandra, je hebt de vragen echt superleuk beantwoord :) en dankje voor de complimentjes. Het doet deugd te horen dat je bewuster bent geworden van wat je aankoopt!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om jouw antwoorden al te lezen, ik ben namelijk ook genomineerd voor deze award! Toffe vragen heb je ook zelf bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thx. Als je niet genomineerd was, had ik je genomineerd want ik vind je blog super !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha! Superhard bedankt voor de nominatie. Ik vul de Liebster Award zo snel mogelijk in :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om je antwoorden te lezen meid! Je hebt de vragen echt leuk beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je genomineerd bent! Ik heb dit artikel met veel plezier gelezen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook echt gek op handcremes! Bedankt voorhet nomineren :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je voor de nominatie :)
    Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha ik zou echt aan iedere random voorbijganger gaan vertellen dat ik sandalen mòest dragen om medische redenen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de nominatie! Ik heb 'm echter al twee keer ingevuld, dus ik ga het overslaan :)

    BeantwoordenVerwijderen